Nr.13. 34. årgang. Fredag den 22/11 2013.

I mandags var der fagdag på skolen. Her arbejdede klasserne tværfagligt med forskellige emner/temaer. Vores fagdage er et nyt initiativ, og vi vores umiddelbare evaluering efter to fagdage er, at lærere og elever nyder muligheden for fordybelse og adspredelse, som fagdagene giver.

I denne uge har 8. og 9. kl. haft projektuge, hvor de i grupper har fordybet sig i 8 forskellige emner, hvor emnerne er: Doping, Computerspil, Heste, Penicillin, Krigen i Afghanistan, Mobning, Unge/Alkohol og Musik. Eleverne er færdige med opgaverne, og de skal fremlægges fredag d. 29. november kl.8.00 – 12.00, hvor forældre er meget velkomne. (tidsplan over fremlæggelserne bliver mailet ud til forældrene)

På fredag tager eleverne fra 5.kl. og 6.kl. til Skive, hvor de skal på biblioteket.

Fritteren

Tirsdag spiller vi håndbold 14.00-14.30 sammen med pigerne fra 7.kl.

Torsdag holder vi fødselsdag for november børnene.

I næste uge er der legetøjsuge.

Juleferiesedler er sendt ud på mail, husk sidste dag for tilmelding er i dag.

Menighedsrådet

På søndag kl. 10.15 holder pastor Lise sin sidste gudstjeneste i Thise kirke.

Fra forsamlingshuset og juletræskomiteen

Lørdag d. 30. nov. slår vi juletræsfesten og julearrangementet i forsamlingshuset sammen. Fra kl. 11.00 vil der være fyldt med julehygge i forsamlingshuset. Pebernøddebagning, pyntning af juletræ, fabrikation af dekorationer, julelotteri, risengrød, julekaffe og kage, små boder med handel og kl. 16.00 kommer julemanden og nisselandsbyen bliver tændt sammen med byens julelys.

M88

Kontingentudskrivningen er slut. Mangler du, så kontakt knudga - i hallen eller på mail.