Nr.16. 34. årgang. Mandag den 16/12 2013.

I torsdags deltog elever fra skolen i adventsgudstjenesten i Thise Kirke med at bære lys ind og synge julen ind. Efterfølgende gik vores Luciapiger Luciaoptog i forsamlingshuset.

Fredag morgen gik pigerne Lucia i børnehaven, i vuggestuen og på skolen. Om eftermiddagen gik de optog i Hjerm Ostemine for Thise Mejeri.

Stor tak til pigerne og Else O. for deres flotte indsats.

På fredag er det sidste skoledag i dette kalenderår. Alle elever møder kl. 08.00 til fælles morgensamling. Efter morgensamlingen fortsætter vi til Thise Kirke, hvor vi skal til julegudstjeneste. Efter julegudstjenesten julehygger eleverne i klasserne, indtil vi samles og ønsker hinanden en god jul og et godt nytår.

Vi forventer at være færdige med dagen omkring kl. 12.00.

Efter juleferien starter vi op igen fredag den 3. januar til normal tid.

Fritteren

På onsdag holder vi Julefrokost / fødselsdag for decemberbørnene. Vi starter kl. 13.30 og forventer, at vi er færdige kl. 15.30  Vi håber, alle møder op og julehygger. HUSK! En lille pakke.

Der er legetøjsuge i denne uge.

Menighedsrådet.

Tak for en dejlig adventsaften med sang, lys, Lucia og nisser. Tak til ungerne og Else O.

M88.

Der er juleafslutning i den kommende uge for foreningens aktiviteter.

Opstart i 2014 – se www.m88.dk