Nr. 21. 35. årgang. Tirsdag den 28/1 2014.

I lørdags afholdt skolen, børnehaven og vuggestuen ”Åbent – hus” for alle interesserede. Det var en rigtig god oplevelse for alle, og mange af vores forældre og besøgende gav udtryk for, at de havde god dag sammen med børnene.

Dagen var helt speciel for de kommende børnehaveklassebørn, da de var i skole for første gang.

Vi forventer, at der starter 11 elever i den kommende børnehaveklasse.

For medarbejdere og bestyrelsesmedlemmer på skolen, i børnehaven og i vuggestuen betyder vores ”Åbent-hus” rigtigt meget. Alle har arbejdet på, at dagen skulle blive en succes, så det var med stor tilfredshed, at arrangementet var så velbesøgt.

I år havde vi besøg af fire nye familier, som var interesserede i at se, hvordan vi holder skole.

Onsdag opfører 3. og 4. klasse skuespillet ”Lille Virgil” for forældre og søskende.

Fredag tager 3. og 4. klasse på skøjtebanen om formiddagen – husk skoletaske. Medbring varmt tøj, madpakke og drikke. Børnene møder og får fri til normal tid i forhold til skemaet.

Skolesport er en stor succes for fritterbørnene. Om tirsdagen spiller vi kids volley og om onsdagen spiller vi fodbold samme med Asger fra 9.kl.

På onsdag holder vi fødselsdag for januar-børn.

M88:

Wildkids er aflyst i morgen onsdag. Minisport afvikles som vanligt.

Næste torsdag er der skolefest. Derfor er hallen og motionsrummet lukket torsdag og fredag morgen.

Looptræning nu: mandage kl. 08.30 og 10.00, torsdage kl. 08.30 og 19.00 og søndage kl. 10.00.