Nr. 23. 35. årgang. Tirsdag den 7/2 2014.

I mandags begyndte Nicolai i 4.kl., og på næste mandag starter Ida i 5.kl.. Vi vil gerne byde dem og deres familier velkommen til vores skole.

I går var alle skolens elever og lærere inviteret til skolefest af eleverne i 5.kl. og 6.kl. Det var en god fest, med god festmad (lasagne, frikadeller, pastasalat og kage med is til dessert), underholdning og diskotek.

Gæsterne var klædt ud, som var de taget ud af et eventyr. Der var konger, prinsesser, ulve, grise, katte, Rødhætter m.m. På vores hjemmeside kan I se billeder fra festen.

Alle hyggede sig, og vi vil gerne takke 5.kl. og 6.kl., deres forældre og Bibi for en god fest.

Efter festen overnattede 5.kl. og 6.kl. på skolen, hvor de hyggede sig med musik og oprydning.

Sagt om festen:

Thit 4.kl.

”Jeg synes, at festen var sjov. Det var sjovt, at vi skulle havde diskotek. Legene var sjove men også lidt pinlige. Maden var god. Det var hyggeligt”

Nikolai 4.kl.

”Jeg synes, at festen var god. Vi havde det sjovt. Det var noget rigtig godt mad specielt lasagnen.

Victor 2.kl.

”Det var noget godt mad. Det var sjovt, at airtracken var fremme. Det var godt, at der var en slik-bod, hvor jeg kunne købe slik. Jeg købte for 49 kr. i slikboden: to sodavand, en pose chips, en pose, slikstænger og en slikpose”

Jens 3.kl.

Festen var rigtig god. Diskoteket var en succes. Jeg var klædt ud som Chip. De andre havde flotte kostumer på.”

Valdemar 4.kl.

Festen var helt vildt god. Det var den bedste fest på skolen indtil nu. Jeg var klædt ud som hest. Der var gode ting i slikboden.”

Benjamin 4.kl.

Festen var fin, og der var mange spændende ting, man kunne lave. De andre var klædt ud, som mange sjove ting. Lasagnen, brødet og salaten smagte godt. Diskoteket var pyntet meget op. Jeg var klædt ud som en skorstensfejer.

Eleverne har fået nye madsedler med hjem. Husk! Maden skal være betalt inden den 14. februar og sedlerne skal medbringes mandag i uge 9.

I næste uge er der vinterferie.

Fritteren:

Det har været en fantastisk oplevelse for børnene, at passe Holger og Sigurds marsvin i denne uge, De er blevet nusset og forkælet hele ugen, og vi er sikre på, at de vil komme til at savne os.

Børn, der er tilmeldt pasning i vinterferien, skal møde ind i børnehaven. Her vil personalet hygge sig med alle feriebørnene.

Husk at give besked ved afbud.

Februarbrev fra børnehaven

Siden sidst har vi desværre sagt farvel til Benjamin, som nu går i Jebjerg Børnehave. Vi ønsker ham og familien det bedste.

Så har vi også den glæde, at sige velkommen til Kristian V. igen - velkommen til ham og hans familie.

Vi har købt et ekstra køleskab, så frittergruppen har nu deres ”eget”,

og det er de rigtig glade for.

Vedrørende Fastelavn:

Vi slår ”Katten af Tønden” kl. 10.00 fredag den 28. februar.

De ældste i vuggestuen er inviteret.

Når tønden er slået ned hygger vi os med fastelavnsboller og fastelavnssange.

Børnene må meget gerne være klædt ud denne dag.

Mange hilsner fra os alle i børnehaven