Nr. 31. 35. årgang. Mandag den 14/4 2014.

Eleverne i 7.kl. – 9.kl. tager på lejrskole til Berlin den 18. maj, i den forbindelse vil forældrebetalingen blive opkrævet via Nets den 1. maj.

Skolens bestyrelse indkalder til forældrearbejdsdag lørdag den 3. maj - se indkaldelsen nedenfor.

Skolen afholder generalforsamling for skolen og børnehaven onsdag den 23. april kl. 19.00.

Se dagsordenen nedenfor.

Påskeferien er godt i gang. Fritterbørnene der skal passes i ferien møder ind i børnehaven og frameldinger gives til børnehaven.

Børnene nyder udflugterne i skolebussen om torsdagen, har I et forslag til besøg, er I velkomne til at henvende jer. Måske har I fået små lam, vi kunne besøge eller arbejder på en spændende arbejdsplads m.m.

Vi finpudser ferieplanen for personalet den 2.maj. Vi ved, der er mange, der har haft problemer med planlægningen af ferien, derfor vil vi meget gerne høre fra jer, hvis der er ændringer i de tilmeldte tider. Venligst giv os besked inden den 2. maj.

Torsdag den 1 maj er der ingen fritterkøretur for bh.kl.

Vi ønsker jer alle en rigtig god påskeferie.

M88:

Affaldsindsamling:

Mandag de 21. april kl.09.00 mødes vi i Glashuset til morgenkaffe og fordeling af ruter.

Klokken 12.00 mødes vi ved stranden til standerhejsning og pølser.

Fodbold for drenge og piger:

Onsdag den 23. april kl. 17.00 – 18.00. Vi starter igen med Heidi som træner. Alle fra 6 år kan være med