Nr. 33. 35. årgang. Fredag den 2/5 2014.

I lørdags og søndags blev vores 7.klasses elever konfirmeret i Thise Kirke kl. Det var et par flotte konfirmationer, og de unge mennesker strålede i det smukke ”sommervejr”. En ting, som bliver svært at glemme, var da de unge mennesker sang den smukke sang ”Linedanser”, som afslutning på konfirmationen. Det var smukt og øjnene løb vist i vand hos flere af de fremmødte.

Mandag morgen spiste de morgenmad på skolen, hvorefter de kørte til Aarhus for at holde blåmandag.

I dag har 1.kl. og 2. kl. haft besøg af Therese (Valdemar 2.kl. mor). Hun har fortalt om sit hjemland Burundi. I den forbindelse har hun vist billeder, serveret afrikansk mad og vist forskellige håndlavede ting fra sin hjemegn.

I morgen er der forælder arbejdsdag på skolen. Vi håber mange møder op kl. 09.00 og til en hyggelig dag og deltager i at forbedre vores rammer.

mandag får vi besøg af skolefotografen. I den forbindelse har alle eleverne fået en tilmeldingsseddel med hjem. Såfremt man ønsker, at ens børn skal fotograferes, skal man udfylde sedlen og medbringe den mandag morgen – sidste chance.

På tirsdag er der førskolemøde for forældre og børn til den kommende børnehaveklasse. Vi mødes kl. 17.00.

Tirsdag havde vi besøg af børnene til den kommende børnehaveklasse, de var inviteret til vores fødselsdag for april børnene. Det var rigtig dejlig at se børnene allerede kunne lege med vores fritterbørn. Det var en god oplevelse for os alle både store og små. Vi glæder os til sommer, hvor vi kommer til at passe alle de nye " spirer" til vores dejlige skole.

Tak for alle rettelser, vedrørende ferie tilmeldingerne. Husk det fortsat er vigtig at meddele, hvis jeres børn får mulighed for en ekstra fridag i sommerferien. Vi ser mange har tilmeldt børn til kl. 16.0016.30 tjek venligst om det er det virkelige behov i ferien.

Torsdag tager børnehaveklassen på tur igen. De kører ca. 11.45 er hjemme igen 14.30.

Husk drikkedunk hver dag

M88:

Lær at danse lancier i hallen onsdag kl. 18.30

Mød Rushy Rasheed i Breum Sognegård kl. 19.00

Fredag er der naturtur i Havbjerg