Nr. 36. 35. årgang. Mandag den 2/6 2014.

Forrige fredag kom eleverne fra 7.kl. – 9.kl.hjem fra deres lejrskolet til Tyskland. Eleverne havde en fremragende tur fyldt med spædende og lærerige oplevelser. Eleverne skal have stor ros, de var eksemplariske og have med. De var interesserede og spørgelystne, selvom de var trætte efter mange museumsbesøg og gåture.

Vi kan godt være stolte af, at vi prioriterer vores lejrskoler højt, og den oplevelse der følger med både fagligt og socialt.

Billeder fra turen kan ses på skolens hjemmeside.

I morgen er der forældresamtaler i 3.kl. og 4.kl.

I næste uge får vi besøg af vores nye lærer og kommende kollega Britta. Hun er blevet ansat i Annis stilling, da Anni går på efterløn til efteråret. Britta kommer fra V.Lyby, hvor hun bor med hendes familie. Britta har gennem de sidste 13 år arbejdet på en skole i Viborg. Britta vil jævnligt besøge skolen frem mod det kommende skoleår.

Fritteren

I denne uge har vi igen nogle fridage, Grundlovsdag torsdag samt fredag er skolen lukket.

Der er mulighed for pasning for tilmeldte børn på fredag

Tilmelding senest tirsdag den 3. juni. Hører vi ikke fra jer, forventer vi børnene har fri.

Der er legetøjsuge i denne uge.

I uge 27 er der igen mulighed for at deltage i ”Sjov, Natur og sport”. Der er tilmelding senest den 9. juni. Folder kan hentes i Fritteren.

M88

Den 12. juni er der familiedag – yderligere information kommer senere.

Til Thise Mini Triatlon er der allerede tilmeldt 50, så skynd jer, der kun 100 tilmeldinger i alt.