Nr. 37. 35. årgang. Mandag den 4/6 2014.

På onsdag er der grillaften på skolen for alle børn og forældre. Vi håber, at mange møder op til en hyggelig aften. Annonceringen er med meget kort varsel, da jeg har erfaret, at arrangementet ikke har figureret på vores kalender på hjemmesiden, hvilket jeg beklager.

Vi tænder op i grillen kl. 17.00, så I skal blot møde op med jeres madkurv og gode humør. Der vil være mulighed for at købe drikkevarer på skolen. Flere af klasserne opstiller sjove og forskellige forlystelser, som man kan prøve. Overskuddet fra forlystelserne går til klassekasserne, så husk rigeligt med småpenge.

I løbet af aftenen vil der blive afviklet finaler i elevrådets fodboldturnering.

Arrangementet slutter kl. 20.00

I de sidste uger inden sommerferien er der løb på programmet til morgensamling. Derfor er det vigtigt, at eleverne har fodtøj, som man kan løbe i, og idrætstøj med hver dag.

I næste uge får vi besøg af vores nye lærer og kommende kollega Britta. Hun er blevet ansat i Annis stilling, da Anni går på efterløn til efteråret. Britta kommer fra V.Lyby, hvor hun bor med sin familie. Britta har gennem de sidste 13 år arbejdet på en skole i Viborg. Britta vil jævnligt besøge skolen frem mod det kommende skoleår.

Fredag den 13. kommer skolefotografen på besøg igen. Her vil de fotografere de elever, som ikke var til stede ved sidste besøg.

Fritteren

I uge 27 er der igen mulighed for at deltage i ”Sjov, Natur og sport”. Der er tilmelding senest den 9. juni. Folder kan hentes i Fritteren.

M88 familieaften til stranden

Torsdag den 12/6 kl. 17 holder M88 familiehygge ved stranden ved Sdr. Thise.

Vi laver lidt aktiviteter/lege afhængigt af vejret og derefter tænder vi en grill.

Medbring selv mad, drikke og service - øl og sodavand kan dog købes.

Kom og hyg med os et par timer

Til Thise Mini Triatlon er der allerede tilmeldt 50, så skynd jer, der kun 100 tilmeldinger i alt.