Nr. 38. 35. årgang. Mandag den 13/6 2014.

I onsdags var der grillaften på skolen for alle familier og ansatte. Rekordmange mødte op til en hyggelig aften i det gode sommervejr. Flere af klasser havde opstillet sjove forlystelser, som man kunne prøve. Overskuddet fra forlystelserne gik til klassekasserne. Udover forlystelserne blev der også afviklet finaler i elevrådets fodboldturnering. Det blev spillet tre spændende finaler, hvor to først blev afgjort efter straffespark.

På tirsdag, onsdag og torsdag er der klasselærersamtaler i 7.kl. Indkaldelser er sendt ud.

Onsdag, torsdag og fredag er eleverne i 4.kl. og 5.kl. på lejrtur til Harrebjerg lejrskole. Vi håber, at de får en god tur. De cykler fra skolen og op til lejrskolen t/r en tur på omring 20 km. Flot.

På torsdag kommer de nye børnehaveklasse børn på besøg på skolen. Deres kommende skolevenner, eleverne i 6.kl., har arrangeret en lang række aktiviteter for dem, så de kan lære hinanden og skolen bedre at kende.

Sommerferien nærmer sig. Så vi vil gerne bede jer om at se, om I skulle have nogle skolebøger eller biblioteksbøger liggende, som skal afleveres.

Fritteren

Torsdag den 19. juni kører vi på tur med 0.kl. Vi er endnu ikke helt klarover hvorhen. Er der en, der vil bage en kage til udflugten? Så bedes I henvende jer til fritteren evt. på sms.

Junibrev fra børnehaven

Helle har orlov i 3 uger, da hendes lille datter Klara er blevet opereret.
Sophie, Ane Margrethe og Kirsten dækker Helles tider.

Tiden er snart inde til vi skal sige farvel til ”frittergruppen”. De holder fælles afslutning i børnehaven onsdag den 18. juni.

HUSK, at I denne dag godt kan spare madpakkerne, de ældste har fundet på lækkerier til alle. Forældregruppen har planlagt dagen og sørget for indkøb. Festlighederne i børnehaven slutter kl. 13.30, hvorefter de ældste tager hjem til Vladislav, for at feste videre.

Julie fra Åsted har været på besøg i den kommende skolegruppe, og har bestemt sig for at starte sammen med de andre til sommer. J

Vi glæder os naturligvis alle til fredag den 20. juni, hvor vi skal på udflugt til Haunstrup Mini Zoo.Vi er hjemme kl. 16.00, hvor alle gerne vil, at mor eller far er der til at tage imod. Se i øvrigt jeres brev  om dagen.

Se nye billeder på hjemmesiden.

Hilsen fra os alle i børnehaven.