Nr. 39. 35. årgang. Fredag den 20/6 2014.

Fra onsdag til fredag var eleverne i 4.kl. og 5.kl. på lejrtur til Harrebjerg lejrskole. De havde en super god tur, hvor de bl.a. spillede golf på Harre Vig Golfbane. Det blev også til flere badeture i fjorden, vandkrig og forskellige andre aktiviteter, der var planlagt af klasserne. De cyklede både til og fra lejrskolen i alt 40 km i regn og sol – og humøret var højt. Fantastisk tur med dejlige børn.

På onsdag er der dimission for eleverne i 9.kl. Skolen byder på en lille middag, og fejrer børnene sammen med deres forældre.

På tirsdag tager 1. og 2.kl. på lejrtur til Brokholm Sø. De cykler fra skolen tirsdag morgen og kommer hjem igen onsdag. Om tirsdagen har de inviteret eleverne i børnehaveklassen med. Vi ønsker dem en god tur.

På fredag er det sidste skoledag sidste skoledag. Eleverne skal møde kl. 08.00 og får fri kl. 12.00. Det er eleverne i 8.kl. og 9.kl., som står for arrangementet. De sender en seddel hjem i starten af næste uge med en plan for dagen.

Sommerferien nærmer sig. Så vi vil gerne bede jer om at se, om I skulle have nogle skolebøger eller biblioteksbøger liggende, som skal afleveres.

Ønsker man at søge friplads for det kommende skoleår, skal man kontakte Inge på kontoret.

Efter sommerferien starter skolen igen mandag den 11. august, hvor vi mødes ved flagstangen kl. 09.00.

Fritteren

I torsdags havde vi besøg af den kommende børnehaveklasses elever og deres skolevenner. Det var en stor oplevelse for alle.

De glade og forventningsfulde nye elever fulgte trygt deres skolevenner og følte sig godt hjemme i fritteren.

Torsdag tager vi afsked med eleverne i 3. kl., der efter ferien kommer i åben skole. Samtidigt fejrer vi fødselsdag for maj,Juni og Juli børnene.

Vi håber, alle fritterbørn må blive i fritteren til ca. kl.15.00, da vi vil hygge lidt ekstra om børnene den dag.

Skolebussen kører til normal tid.