Nr. 40. 35. årgang. Fredag den 27/6 2014.

I dag stod eleverne fra 8.kl. og 9.kl. for dagens aktiviteter. De havde planlagt et stjerneløb for de andre elever. Deltagerne morede sig, og det var et godt og veltilrettelagt stjerneløb. Billeder fra dagen kan ses på skolens hjemmeside. De store elever havde i dagens anledning klædt sig ud i flotte, farverige og underholdende kostumer.

I tirsdags tog 1. og 2.kl. på lejrtur til Brokholm Sø. De cykler fra skolen tirsdag morgen og kom hjem igen onsdag. De havde en forrygende tur med besøg af naturvejlederen og eleverne fra 0.kl. Naturvejlederen havde sin Schweisshund med og sammen med børnene legede de jægere for en dag. Det var en stor oplevelse.

I onsdags var der dimission for vores 9. klasses elever. Skolen bød på en lille middag, hvorefter der var overrækkelse af afsluttende udtalelser. Det var en hyggelig aften, - men også lidt vemodigt.

De dimitterende elever var Micke, Louise, Maja og Amalie.

Skoleåret et slut. Et skoleår, hvor lærere og elever har haft mange gode timer og oplevelser sammen. Et skoleår, hvor det faglige og det sociale har været i fokus. Det har været spændende, og vi ser frem til et nyt skoleår med nyt gåpåmod.

Jeg vil gerne sige en stor tak til skolens ansatte, som alle har ydet en kæmpe indsats i år. Jeg ved, at I føler et specielt tilhørsforhold til jeres arbejdsplads og en stærk tilknytning til vores elever.

En tilknytning der gør, at I altid yder jeres bedste, hvilket stedet, børnene og kollegaer nyder godt af.

Tak til jer forældre og bestyrelsen for jeres samarbejde i det forløbne skoleår.

Til alle vores elever på gensyn næste år.

Endeligt vil vi gerne sige farvel til de elever, som forlader skolen for at søge nye udfordringer andre steder. Tak til dem og deres forældre for deres bidrag til skolen og vores hverdag. Held og lykke fremover.

Fritteren.

Vi vil gerne sige: ”Tak” til alle fritterbørnene og de medhjælpende voksne for opbakningen til vores store afslutningsfest. Det var en stor succes. Specielt tak til de gamle 3.klasses elever for deres besøg, vi ved, at de glæder sig til af komme i ”Åben skole” til næste år.

Sommerferie info:

Husk! Det er vigtigt at give besked, hvis børnene ikke har brug for pasning, selvom de er tilmeldt. Derudover er det vigtigt, at I overholder de møder tidspunkter, som I har skrevet på tilmeldingen. Det er vigtigt i forhold til, at vi råder over skolebussen, og dermed vil tage på ture udad huset.

Vi samarbejder med børnehaven i ferien, derfor skal børnene afleveres i børnehaven og hentes der efter kl.15.00

Husk ekstra tøj efter vejret, frugt, drikkedunk og madpakke.

I kan kontakte os på fritter telefonen på 30667267 eller i børnehaven på 97578281

Sjov, natur og sport.

Vi starter op tirsdag morgen til tre spændende dage. Første dag skal vi lege gamle lege og være kreative. Derfor skal børnene have tøj på, som tåler en lille klat maling. Onsdag tager vi til Harre Vig, hvor børnene skal udforske naturen. De skal huske badetøj, håndklæde og ekstra tøj. Torsdag er det sportsdag. Her skal børnene huske indendørs idrætstøj og sko, som de kan løbe i. Vi sørge for frugt og mad til børnene alle dage.

Tak til Thise Mejeri, Slagteren i Adelgade og Thise Købmand for deres støtte og sponsorater

Vi glæder os til at se jer igen. De bedste sommerhilsner fra fritterpersonalet.

Næste skoleår:

Næste skoleår starter mandag den 11. august kl. 09.00, hvor vi mødes ved flagstangen til en fælles velkomst.

Der er mulighed for at møde ind i Børnehuset til morgenpasning ligesom i sidste skoleår.

Efter den fælles velkomst går eleverne i klasserne, hvor de modtager skolebøger og hilser på klassekammeraterne. Første skoledag slutter ca. kl. 11.30.

Elevernes skemaer for det kommende skoleår kan ses på skolens hjemmeside.

Kontoret er åbent, Inge og jeg vil være til at træffe i løbet af den næste uge.

Sommerferiehilsen

Sommerferien nærmer sig, og med det betyder det også, at vi snart må sige farvel til de 10 ældste børn i børnehaven. De er skoleklar og glæder sig til at blive en del af skolens hverdag. Vi ønsker dem alt det bedste. Tak for lån af jeres ”guldklumper” J Til de af jer der ikke længere har børn i børnehaven, vil vi gerne sige tak for et rigtig godt samarbejde.

Vi havde en fantastisk dejlig dag i Haunstrup Park Zoo, se billederne derfra. Stor tak til Zanda (Nikola og Hannas mor) og Ella (Elias`s mormor) som tog med, for at give en ekstra hånd.

Den 1. august starter børnehavens nye leder Tina Østergaard.
Velkommen til Tina, vi glæder os til det nye samarbejde.

Rigtig god sommer til jer alle!

Hilsen fra os alle i børnehaven