Nr. 6. 36. årgang. Mandag den 15/9 2014.

I tirsdags og onsdags var 5. klasse på bondegårdsbesøg på Himmerland, her besøgte to landbrug, hvor de bl.a. prøve at malke og trække gulerødder op. Turen gik også forbi Museum Herregården Hessel, hvor de fik en rundvisning og fik fortalt om landbruget for 100 år siden.

I fredags var eleverne i 5.kl. – 7.kl. i biografen, hvor de så filmen ”Clara og bjørnenes hemmelighed” en rigtig flot og god film om forbandelse, hekse, overtro m.m.

Ole står i denne uge for morgensamlingen. Han vil sammen med band og finsk råbekor synger kanon.

Husk! Bestyrelsen afholder arbejdsdag lørdag den 27/9. Se nedenfor.

Tilmelding til pasning i efterårsferien.

Vi erfarer, der er flere, der ikke har set eller fået tilmeldingssedlen på mail, derfor vil vi udsætte fristen til tirsdag den 16. september.

Kontakt os venligst, hvis ikke I har modtaget mail fra kontoret med tilmelding til pasning.

M88:

I denne uge er det opstart bemærk specielt: Zamba tirsdag kl. 17.30, Pilates onsdag kl. 18.45, Scoop torsdag kl.19.00 og seniorvolley fredag kl. 11.00

Alt andet se www.m88.dk