Nr. 11. 36. årgang. Fredag den 24/10 2014.

Den mørke tid nærmer sig, og på søndag overgår vi til vintertid. Derfor afholder vi på mandag cykeleftersyn for alle skolens elever.

Så brug weekenden til at få kontrolleret cyklen for det lovpligtige udstyr

-          Bremse, der virker pålideligt.

-          Hvid refleks foran og rød refleks bagpå.

-          Bevægelige reflekser, der er hele og rene og synlige.

-          Ringklokke, der kan ringe klart.

-          Lås, således at cyklen kan låses, når man stiller den fra sig.

I lygtetændingstiden og i tåget eller diset vejr skal cyklen desuden have: forlygte med hvidt lys,
der kan ses forfra i mindst 300 m afstand, og som også er synlig fra siderne. Baglygte med rødt lys, der er synligt i mindst 300 m afstand uden at blænde.
Alle, som har en cykel kan medbringe den til kontrol.

På torsdag afholder skolens bestyrelse, i samarbejde med nogle lokale kræfter, et innovationsmøde om et fremtidigt multilokale på skolen. Vi håber, at mange møder op og deltager i debatten og kommer med ideer til projektet. Se invitationen nedenfor.

Vi har konstateret et par tilfælde af børnesår blandt eleverne. Børnesår er meget smitsom, men eleverne må gerne komme i skole, selvom de har børnesår. Sårene skal blot være tildækkede, og børnene skal være i behandling med antibiotika.

M88.

Kontingent må gerne indbetales nu. Konto nr. 7890 1536009 + navn og art. Betalingsfristen er 31. oktober. Find en lap papir (kontingent 2014/15) i hallen.

EFTERSKOLECAMP 8-9. NOV

Et super tilbud for 6. – 9. klasse

Oplev et døgn på Salling Efterskole med valgmuligheder indenfor idræt, animation og kreativitet…læs mere i den vedhæftede flyer. Kun 150 kr.

Sidste tilmelding er den 3/11