Nr. 18. 36. årgang. Fredag den 12. december 2014.

Torsdag eftermiddag var der Lucia-musik i Thise Kirke. Et kor fra skolen sang Lucia sange sammen med Anne-Lisbeth. Det var en stor oplevelse, og der var mange rosende ord til Anne-Lisbeth og koret. Efter gudstjenesten bar Lucia-pigerne lyset ind i Forsamlingshuset.

I dag var der Lucia-optog på skolen, i børnehaven og i vuggestuen. Det var et flot optog. Tak til Lucia-pigerne og Else O.

På mandag afholder elevrådet julefrokost fra 13.30 – 16.30. Børnene, som skal til Hvalsund, vil blive sendt med færgen kl. 16.45.

På onsdag tager eleverne i 8.kl. og 9.kl. på juletur til Skive, hvor de bl.a. skal stå på skøjter. Ønsker eleverne at blive i Skive, når de andre kører hjem, skal lærerne orienteres.

På fredag er det sidste skoledag inden juleferien. Alle elever møder kl. 08.00 til fælles morgensamling. Efter morgensamlingen fortsætter vi til Thise Kirke, hvor vi skal til julegudstjeneste. Efter julegudstjenesten julehygger eleverne i klasserne, indtil vi samles og ønsker hinanden en god jul og et godt nytår.

Vi forventer at være færdige med dagen omkring kl. 12.00.

Efter juleferien starter vi op igen mandag den 5. januar til normal tid.

Der er ikke skolemad på torsdag, så husk at sende en madpakke med i skole. Der er sendt nye madsedler med eleverne hjem, de skal afleveres på skolen senest på fredag.

Vi har tømt glemmekassen og lagt tøjet frem på et bord på gangen, så kig forbi, hvis I har mistet noget. Bordet tømmes på næste fredag, hvorefter det overskydende tøj sendes til Rumænien.

Besked fra Tandplejen i Skive Kommune.

Tandplejen i Skive kommune kan for tiden registrere et større antal udeblivelser og sene afbud fra børn og unge, der er indkaldt til undersøgelse eller behandling.                                                                                                     Flere forældre har tilkendegivet, at de ikke har modtaget henvendelse fra tandplejen.                                Tandplejen ønsker derfor at gøre opmærksom på, at indkaldelser og anden skriftlig information fra 01.11.2014 fremsendes til Digital Postkasse.                                                                                                     Indkaldelser mm. til unge over 15 år sendes digitalt til de unge.                                                                              Der bliver fortsat afsendt en SMS-meddelelse som en reminder dagen inden en aftale.

M88:

Der er juleafslutning for springholdet og Wild Kids. Husk nissehuer.

Fritteren.

Julefrokost - Pakkespil.

Onsdag julehygger vi i fritteren. Vi starter med at nyde en lækker julefrokost, hvorefter vi spiller pakkespil.

Vi har sendt indbydelser på mail og håber alle må deltage. Husk en lille pakke til ca. 20 kr.

Pakken må gerne medbringes først på ugen. Har I andre planer for børnene onsdag eftermiddag, så meld venligst fra allerede på mandag.

HUSK! Skolebussen kører til normal tid.