Nr. 20. 36. årgang. Fredag den 8. januar 2015.

Vi påbegyndte skolesvømning i torsdags, og eleverne var vildt begejstrede for igen at komme af sted. Vi kører til Durup i skolens egne busser, så ønsker man at blive sat af bussen på vejen hjem, vil vi gerne have besked. Eleverne skal blot aflevere en seddel fra forældrene, som fortæller om, hvor på ruten, man ønsker at stå af.  Det er kun nødvendigt at aflevere en seddel for hele svømme perioden.

På mandag får vi besøg af en badminton instruktør fra DGI. Han vil spille og lege badminton med eleverne fra 1.kl. – 7.kl. Derfor skal alle elever medbringe idrætstøj og gerne ketcher.

Lørdag den 24/1 holder vi friskolens dag og indskrivning til det kommende skoleår. I den forbindelse udsender vi igen i år vores skoleavis. Skoleavisen er fyldt med gode artikler fra vuggestuen, børnehaven og friskolen.

I forbindelse med udsendelsen af vores skoleavis vil vi fotografere forskellige situationer fra børnenes hverdag.

Som sædvane har eleverne fri fra skole den efterfølgende mandag (26/1).

Fritteren.

Skolesport tirsdag 14.15 til 15.00.

Børnene fra 1.2.3.kl. går hver tirsdag i hallen, hvor de får mulighed for at spille, træne og lege skolesport. Tilbuddet i januar er håndbold. Børnene er allerede i gang og er meget glade for tilbuddet, ikke mindst samværet med de store børn, der gør et godt stykke arbejde som trænere.

Fritterbørnene hygger i den mørke tid med perler og der bliver fremtryllet mange smukke ting.

Har I overskud af legetøj, aftager vi gerne. Vi kan også bruge et par ekstra selepuder.

Pasning efter friskolens dag mandag 26. januar.

Fritteren tilbyder pasning mandag d. 26. januar. Vi vil gerne opfordre til, at de familier der har mulighed for at invitere en legekammerat eller to hjem til leg, benytter denne mandag til det. Så flest muligt af børnene får en "fridag". Der kan evt. laves aftaler for afhentning i fritteren, hvis man ønsker det.

Tilmelding for pasning kommer senere.