Nr. 23. 36. årgang. Fredag den 6. februar 2015.

Vi plejer at holde skolefest torsdag i uge 6, men i år er den flyttet til den 26. marts. Igen i år er det eleverne i 6.kl. og 7.kl., som arrangerer festen. Vi glæder os allerede. Yderligere information kommer senere.

Ugen efter vinterferien.

Tirsdag tager eleverne i 6.kl. og 7.kl. til Skive, hvor de skal på biblioteket og på skøjtebanen.

Onsdag er der forældresamtaler i 9.kl. Der er sendt plan ud.

Torsdag skal eleverne fra 7.kl. til Viborg som en del af deres konfirmationsforberedelse.

Fritteren.

De tilmeldte fritterbørn passes i børnehaven i vinterferien. Husk! at give besked til børnehaven, hvis børnene ikke kommer.

Skolesport(tirsdag) for børnene i 1.2.og 3.kl. vil i februar være gymnastik.

Kommer der sne efter vinterferien, er det ok at tage egen kælk med i skole.

Nogle af de yngste har lidt svært ved at holde styr på vanter, hue m.m. Vi hjælper dem så godt, som vi kan, men mangler I noget så se venligst i glemmekassen, der står ved omklædningsrummet.

Kom og vær med!

Så er det snart fastelavn og du/I inviteres hermed til fastelavnsfest i hallen på Thise Friskole.

Søndag d. 15 februar kl. 10.00 - 13.00.

Både store og små opfordres til at komme udklædte.

Entre: 30 kr. I prisen er inkluderet tøndeslagning og slikpose til børnene og kaffe og the til de voksne.

Der er tøndeslagning for voksne også, det koster 20 kr. for deltagelse.

Der kan købes pølser m/ brød, sodavand, juice, kakao, fastelavnsboller og kage.

Vi håber på stor deltagelse.