Nr. 24. 36. årgang. Fredag den 20. februar 2015.

I sidste fredagsbrev fik jeg ikke færdiggjort min formulering vedr. skolefest. Jeg beklager, her er den endelige sætningJ: Vi plejer at holde skolefest torsdag i uge 6, men i år er festen flyttet til den 26. marts. Igen i år er det eleverne i 6.kl. og 7.kl., som arrangerer festen. Vi glæder os allerede. Yderligere information kommer senere.

I mandags startede Jeanette i praktik på kontoret. Jeanette er ved at uddanne sig til kontorassistent og skal være i praktik på skolen i fire uger. Samtidigt startede Pop i jobprøvning. Pop er rumæner og skal følge Arne i de næste otte uger. Tag godt imod Jeanette og Pop.

Den 1. februar blev Tina Østergaard færdiguddannet pædagog. Samme dag blev hun ansat som afdelingsleder i Thise Børnehus. Vi ønsker hende tillykke med uddannelsen og ansættelsen.

På fredag afholder skolens ansatte en pædagogisk dag. Derfor får alle elever fri efter 4. time.  Bussen kører til Hvalpsund færgen kl. 12.30 og østover kl. 12.45. Der vil være mulighed for pasning i fritteren til normal tid.

Fritteren.

I tirsdags havde vi besøg af Kund til skolesport. Han fremtryllede en fantastisk redskabsbane, som var til stor glæde for alle fritterbørnene.

På tirsdag er der igen gymnastik til skolesport.

Husk! Tarteletfest mandag aften kl. 18.00 i forsamlingshuset.