Nr. 27. 36. årgang. Fredag den 20. marts 2015.

Vi har mange biler og busser, som benytter parkeringspladsen i løbet af dagen, så for at skærpe sikkerheden og undgå kaos har vi sat en skilt op, som markerer kørselsretningen. Fremover skal man køre højrerundt på skolens parkeringsplads.

Samtidigt oplever vi en del forældre, som parkerer foran skolens hovedindgang, når de skal afleverer eller afhente børn. Det er vores parkeringsplads ikke indrettet til, i stedet skal man parkere i en af parkeringsbåsene, så der er plads til de øvrige trafikanter.

På mandag er der fagdag på skolen. Alle elever møder til kl. 08.00 og har fri kl. 12.45. Bussen til færgen kører kl. 13.00 og østover kl. 13.15.

På torsdag afholder vi skolefest for skolens elever og ansatte. Det er eleverne i 6.kl. og 7.kl., som står for planlægning af alt det praktiske og selve afviklingen af dagen. I deres invitation fremgår det, at temaet for festen er ”sports – galla”. Det betyder, at gæsterne kan møde i pænt tøj eller sportstøj.

Festen starter kl. 17.00 og slutter for bh.kl.- 4.kl.’s vedkommende kl. 20.00 og for 5.kl. – 9.kl.’s vedkommende kl. 21.00.

Eleverne i 6.kl. og 7.kl. overnatter på skolen efter festen.

På fredag møder alle elever til 2. time – friske og veludhvilede.