Nr. 29. 36. årgang. Fredag den 10. april 2015.

På søndag konfirmeres nogle af vores 7.klasses elever i Thise Kirke kl. 10.00. Vi ønsker dem et stort tillykke og en god fest. Vi glæder os til at se dem på skolen på mandag til morgenmad inden deres blå mandag.

I onsdags havde eleverne i 8.kl. besøg af en misbrugskonsulent fra Skive Kommune.

Misbrugskonsulenten talte med de unge om rusmidler og klædte dem på til at træffe de rigtige valg, når de møder rusmidlerne i fremtiden.

Torsdag aften var eleverne i 3.kl. og 4.kl. i biografen i Skive, hvor de så film ”Hjem”. Turen var kommet i stand efter elevernes brok over, at man ikke må medbringe slik til skolebiograf forestillingerne.

Idrætsundervisningen og det store frikvarter er udenfor frem til sommerferien, derfor skal man huske udeidrætstøj/sko og overtøj.

Skolens bestyrelse afholder arbejdsdag den 18. april. Der er sendt indkaldelse ud på mail.

Tirsdag den 21. april afholder skolen sin årlige generalforsamling. Generalforsamlingen afholdes i Glashuset kl. 19.00. Se dagsorden nedenfor.

Vi har mange biler og busser, som benytter parkeringspladsen i løbet af dagen, så for at skærpe sikkerheden og undgå kaos har vi sat et skilt op, som markerer kørselsretningen. Fremover skal man køre højrerundt på skolens parkeringsplads.

Samtidigt oplever vi en del forældre, som parkerer foran skolens hovedindgang, når de skal aflevere eller afhente børn. Det er vores parkeringsplads ikke indrettet til, - i stedet skal man parkere i en af parkeringsbåsene, så der er plads til de øvrige biler.