Nr. 32. 36. årgang. Fredag den 8. maj 2015.

I dag er eleverne i 8.kl. og 9.kl. begyndt på forberedelsen til årets musical ”Lige så stille”.

Der vil i de næste uger blive arbejdet på højtryk hen mod premieren, som er den 21. maj.

Vi har i år valgt at slå premieren sammen med vores årlige grillaften, hvor alle skolens elever og forældre er inviterede.

Vi tænder op i grillen kl. 17.00, så I skal blot møde op med jeres madkurv og gode humør. Der vil være mulighed for at købe drikkevarer på skolen. Flere af klasserne opstiller sjove og forskellige forlystelser, som man kan prøve. Overskuddet fra forlystelserne går til klassekasserne, så husk rigeligt med småpenge.

Musicalen spiller kl. 19.00 og kl. 20.00. På mandag vil eleverne have en seddel med hjem om billetsalget til forestillingen.

I forbindelse med morgenpasning på skolen, skal I huske, at skolen åbner allerede kl. 07.15, så man behøver ikke at møde ind i børnehaven efter dette tidspunkt.

Fritteren.

Fritteren summer med glade børn og hver dag er vi ca. 30 børn til eftermiddagsmad.  Indtil sommerferien vil de kommende bh.kl børn også være i fritteren, de dage, de er på skolen dvs. onsdag og fredag. Er der forældre, bedsteforældre eller andre, som har lyst til at bage boller, pølsehorn eller lign., er vi de glade modtagere.

Sommerferien nærmer sig, og ferieplanen for personalet skal snart finpudses, derfor opfordrer vi jer til at tjekke de tilmeldte tider. Vi har sedlerne til at hænge ved fritterbogen, er der ændringer vil vi gerne have besked, så vi har det personale på i ferien, der er behov for.

SJOV NATUR OG SPORT i uge 27. Der er et spændende program med ture udad huset. Tirsdag tager vi på fisketur, onsdag er vi kreative på skolen og torsdag går turen til Salling Efterskole. Prisen for arrangementet er 50.00 kr. Pengene betales ved tilmeldingen.

Tilmeldingssedler er delt ud i bh.kl. 1. 2. 3. kl.

Legeaftaler er et hit, vi ser rigtig mange børn besøge hinanden. Vi vil gerne opfordre jer til at benytte Fritteren, som mellemled, man kan sagtens være i fritteren sammen et par timer, for derefter at have en legeaftale. Det er vigtigt, at aftalerne er på plads inden børnene kommer i fritteren.

Skriv venligst i Fritterbogen eller send en besked på Frittertelefonen, så vi ved besked.

HUSK!  At sige farvel når I henter børnene. I bedes skrive i Fritterbogen, hvis ikke der er et personale nærheden, som I kan sige farvel til.