Nr. 34. 36. årgang. Tirsdag den 26. maj 2015.

I torsdags afholdt vi vores årlige grillaften, og rekordmange var mødt op. Efter de grillede pølser, salaten og hyggen brugte de fremmødte tiden og småpengene i elevernes boder. Når pengene slap op, kunne man besøge børnehavens minidyrskue.

Aftenen sluttede med premieren på 8.kl. og 9.kl´s. musical ”Lige så stille”.

”Lige så stille” var en sjov og spændende forestilling, som handler om et museum, som får æren af at udstille verdens største diamant – Den Lyserøde Flamingo. Museet ansætter en nattevagt til at passe på diamanten, men desværre udsættes museet for et røveri. Det viser sig dog, at røverne ikke er de skarpeste knive i skuffen.

I sidste uge begynder vi på nye aktiviteter i vores morgensamlingsstund. Vi løber mandag til onsdag og træner matematik tirsdag og torsdag. Fredag er der normal morgensamling.

I fredags fik eleverne udleveret nye madbestillingssedler. Sedlerne skal returneres til skolen inden torsdag. Vi prøver en ny leverandør – Fjordens Perle, Lyby Strand, men efter samme model som tidligere. Vi håber, at det bliver en succes, så vi kan fortsætte samarbejdet efter sommerferien.

Samtidigt fik eleverne udleveret skolefotos. Har man spørgsmål til bestillingen, bedes man kontakte Modul Foto.

Fritteren:

Skolebørnene fra børnehaven er faldet godt til i Frittergruppen. Vi er glade for, at de så hurtigt har fundet sig til rette.

Onsdag holder vi fødselsdag for majbørn.

Vi vil gerne prøve at lave rabarbergrød til børnene. Er der nogen, der har overskud af rabarber, modtager vi dem gerne.

Husk! Legeaftaler skal helst være aftalt inden frittertid. Benyt evt. jeres interne Facebookside til aftaler.