Nr. 8. 36. årgang. Mandag den 5/10 2015.

Sidste lørdag var der arbejdsdag på skolen. Se billeder fra dagen på vores hjemmeside.

I fredags startede vores emneuge. Temaet for ugen er udsmykning af skolen. Eleverne er inddelt i tre grupper, som hver skal arbejde med et eller flere kreativ forløb.

Eleverne møder kl. 08.00 og har fri kl. 13.00. Det betyder, at eleverne vil blive kørt til færgen og til Fur kl. 13.30., mens bussen kører vest på kl. 13.45.

Konfirmationsundervisningen er aflyst pga. emneugen.

Vi afholder fernisering torsdag fra kl. 16.00 – 18.00 invitationen kommer i morgen.

På fredag afholder vi skolernes motionsdag. Yderligere information kommer senere på ugen.

En bøn til forældre, ansatte, skolebus og andre. Husk at køre pænt om morgenen specielt på Thise Kirkevej. Det er mørkt om morgenen og vejen er smal, så der kan nemt opstå farlige situationer, når cykler, busser og biler skal passere hinanden.

Alle cyklister skal huske at få lys på cyklen både for og bag.

Vi oplever, at nogle af børnene døjer med fodvorter. Det betyder ikke, at man er fritaget fra idræt eller det efterfølgende bad. Man kan sagtens bade, men fodvorten skal være tildækket med vorteplaster. Konstaterer I fodvorter hos børnene, beder vi jer få dem i behandling hurtigst muligt, da de smitter.

Fritteren

I mandags fejrede vi fødselsdag for septemberbørnene, en hygge eftermiddag vi alle sætter stor pris på.

Fritterbørnene har taget godt imod palle – hygge - samlingsstedet, det er et alle tiders frirum for både store og små.

Garagen til vore køretøjer er vi utroligt glade for. Der mangler lige den sidste finish, så er der nogle forældre, der har mulighed for at jævne jorden og hjælpe med at få et par brædder sat på, så vil vi være glade. Man kan henvende sig til Grete, Arne eller Dan