Nr. 13. 36. årgang. Mandag den 23. november 2015.

I dag har eleverne i 2.kl. været nede og pynte til jul på Hvalpsund færgen Mary. Eleverne havde klippet julehjerter, grantræer og lys. Som tak for deres indsats fik eleverne en rundvisning på færgen, pebernødder og juice.

Fredag er der juleklippedag på skolen. Eleverne fra bh.kl. – 3.kl. har inviteret deres forældre, bedsteforældre og venner til juleklip. Eleverne 4.kl.- 6. kl. juleklipper i klassen, og eleverne i 7.kl. - 9.kl. juleklipper i de to første lektioner og har undervisning i de to efterfølgende. Alle elever har fri kl. 12.05. Bussen mod Fur kører 12.30 og bussen til Hvalpsund kører 12.25 og fortsætter vestover kl. 12.40.

Der er konstateret børneorm blandt vores elever. Børneorm smitter nemt, så vi vil opfordre jer til at tale med børnene om hygiejne, specielt håndvask. Vi arbejder på at lave et kursus i håndvask for indskolingen.

Skolesport : Gymnastikpigerne fra 6.kl. havde lavet et flot program, så børnene havde en fantastisk time med opvarmning, koldbøtter på airtracken, vejrmøller på måtte og til sidst afslapning på airtraicken. Vi glæder os til næste gang.

Fødselsdag for november børn holdt vi i dag.

Menighedsrådet:

Vores obligatoriske årlige offentlige menighedsmøde er på tirs. kl. 18.
   Let fællesspisning og fortælling om årets gang i kirkelivet.
   Et lille oplæg fra Lars Andreassen og sognepræst Lars Foldager.

M88:

Læg mærke til fællestræning i badminton for voksne hver torsdag (indtil videre) fra kl. 16.30.