Nr. 19. 33. årgang. Fredag den 4/1 2013

Skolens ansatte og ledelse vil gerne ønske jer alle et godt nytår. Vi glæder os til de spændende og gode oplevelser, som det nye år bringer, og håber på et godt og konstruktivt samarbejde om vores fælles skole. Godt nytår.

På onsdag kommer skolefotografen på besøg og fotograferer de børn, som ikke blev fotograferet i december.

På torsdag starter 4.kl., 5.kl., 6.kl. og de ældste børn i børnehaven på skolesvømning. De skal huske badetøj, håndklæde og lidt ekstra mad. Ønsker man at stå af bussen andre steder end på skolen, skal man aflevere en seddel til kontoret. Vi forventer, at eleverne er tilbage på ca. kl. 14.30.

På grund af skolesvømning vil skolebussen første køre østover kl. 14.30 om torsdagen. Det er gældende fra uge 2 og 20 skoleuger frem.

Lørdag den 26/1 holder vi friskolens dag og indskrivning til det kommende skoleår.

I den forbindelse udsender vi igen i år vores skoleavis. Skoleavisen er fyldt med gode artikler fra vuggestuen, børnehaven og friskolen. Nogle af vores elever har udtalt sig om vores skole og vil blive citeret i avisen. Ønsker man ikke, at ens børn skal deltager i skoleavisen med udtalelser, skal man kontakte kontoret inden på mandag kl. 12.00.

Alle elever har mødepligt til arrangementet og skal møde fra 09.00 -12.00 .

Som sædvane har eleverne fri fra skole den efterfølgende mandag (28/1).

En flok glade fritterbørn mødtes efter en lang ferie. Det var rart at se deres glæde ved igen at lege sammen i fritteren.

Vi må nok engang bede jer, tale med børnene om, hvor vigtig det er at tage overtrækstøj på i det store frikvarter / fritteren. Selvom der er plus grader, er det er ikke varmt nok til at lege udenfor i en time uden varmt tøj.

M88:

M88 genoptager aktiviteterne i næste uge.