Nr. 14. 36. årgang. Fredag den 27. november 2015.

I dag var der juleklippedag på skolen. Eleverne i bh.kl. – 3.kl. havde inviteret deres familie og nære venner til en hyggelig juleklippedag.

Det var en god dag med masser af julestemning, de mange børn og gæster hyggede sig med forskellige juleaktiviteter. En stor tak til medarbejderne og tak til vores gæster for, at de mødte op og bidrog til julestemningen.

Skolens øvrige elever julehyggede i klasserne.

På onsdag skal eleverne i 6.klasse deltage i ”Smart, Parat, Svar 2015”, som er en konkurrence for alle landets 6. klasses elever. Konkurrencen foregår på Skive Bibliotek.

På fredag tager eleverne i 7.kl. - 9.kl. til Salling efterskole, hvor de se generalprøven på teaterforestillingen ”Når jeg bliver til os”.

Eleverne har fået nye madsedler med hjem i går. Ønsker man at bestille mad fra næste uge, skal man aflevere madsedlen på mandag.

Skolesport  på onsdag er gymnastik.

Feriesedler til juleferien er sendt ud pr. mail. Der er desværre en fejl på sedlen.

Vær opmærksom på at skolen har sidste dag den 17. december, derfor vil der også være mulighed for pasning fredag d. 18.

Husk tilmelding skal være afleveret senest fredag den 4. december.

Julefrokost i fritteren. Tirsdag den 15. december vil vi julehygge i fritteren med lækkert mad og pakkespil m.m. Yderligere information kommer senere.

M88:

Vi starter med Wild Kids så hurtigt som muligt efter kl. 17.00. Vi bruger de første minutter på at lave klar. Derfor har vi besluttet, at fortsætte til kl. 18.15, da vores program ofte bliver meget klemt.

Til gengæld vil vi gerne bede jer forældre om at hjælpe med at huske gymnastiktøj, elastik til langt hår og kold vand i drikkedunk.

Vi nyder tiden sammen med jeres børn rigtigt meget og håber, at børnene også er glade for gymnastikken.

Vh. Jeppe, Mie og Dorte.