Nr. 15. 36. årgang. Fredag den 4. december 2015.

I dag var eleverne i 7.kl. - 9.kl. på Salling efterskole, hvor de så generalprøven på teaterforestillingen ”Når jeg bliver til os”.

I dag har Anne-Lisbeth været på besøg til morgensamling. Hun har samlet et julekor af elever fra 3.kl.- 7.kl. Koret vil øve mandag til onsdag i morgensamlingstiden. Onsdag aften synger de i kirken kl. 17.30.

I onsdags deltog eleverne i 6.klasse i ”Smart, Parat, Svar 2015” på Skive Bibliotek. Eleverne havde en super god tur og havde i dagens anledning fremstillet bannere m.m., så man ikke var i tvivl om, at de kom fra 6.kl. på Thise Friskole.

På mandag og på torsdag kommer sundhedsplejersken på besøg i 0.kl. Der er sendt brev ud til forældrene.

På onsdag tager eleverne i 0.kl. i teateret, hvor de skal se forestillingen ”Nisser til søs”.

På fredag tager eleverne i 1.kl. - 3.kl. til Skive, hvor de skal på skøjtebanen.

Skolen holder juleferie fra torsdag den 17. december. Vi begynder igen den 4. januar 2016 kl. 08.00.

På onsdag er der igen gymnastik på programmet til skolesport.

Julefrokost i fritteren. Tirsdag den 15. december vil vi julehygge i fritteren med lækkert mad og pakkespil m.m. Der er udsendt mail om arrangementet, husk tilmelding senest den 11. december.

Husk sidste tilmelding til pasning indtil jul er i dag. Obs. fredag den 18. er en skolefridag.

M88:

Onsdag den 16. december er der juleafslutning for Minisport og Wild Kids. Træningstiderne er som vanligt. I må gerne medbringe nissehuer.