Nr. 20 37. årgang. Tirsdag den 26. januar 2016.

Natten til torsdag vendte en flok trætte elever fra 7.kl. – 9.kl. tilbage fra skitur til Norge. Det var en forrygende skitur, hvor alle lærte at stå på ski, og vi var mange, som på ganske kort tid, fik et hav af succesoplevelser.

I forbindelse med turen havde mange forældre bidraget med mad, bagværk og kørsel, det vil vi gerne takke for.

På lørdag afholder vi Friskolens Dag og indskrivning til det kommende skoleår. I den forbindelse husstandsomdelte vi årets skoleavis i den forgangne uge.

I dag afholder skolen et informationsmøde på Hvalpsund Færgekro fra 17.00 – 19.00  om vores skoletilbud og Friskolens Dag. Vi har i den forbindelse også husstandsomdelt skoleavisen i Hvalpsund, med hjælp fra vores lokale forældre. Tak for det.

Plan for Friskolens Dag.

09.00. Fælles velkomst i hallen.

09.10. Undervisning i klasserne.

10.10. Pause med forældrekaffe.

10.40. Undervisning i klasserne

11.40. Fælles afslutning i hallen.

Børnene i vores kommende børnehaveklasse er inviteret til der første ”rigtige skoledag”. Vi glæder os meget til, at de kommer og får nogle gode oplevelser.

For vores resterende elever er der planlagt en spædende dag, hvor familie og venner har mulighed for at deltage. Alle er velkomne.

Alle elever har mødepligt til arrangementet og skal møde fra 09.00 -12.00 . Som sædvanlig har eleverne fri fra skole den efterfølgende mandag (1/2).

Har nogle af vores ”busbørn” behov for at blive afhentet og kørt hjem i forbindelse med Friskolens Dag vil vi gerne have besked. Elles forventer vi ikke at bussen kører den dag.

M88.

Onsdag d. 27. januar er mini-sport og wild kids aflyst.

Vi ses igen onsdag d. 3. februar.

Venlig hilsen trænerne

Samt vedhæftede indbydelse om Fastelavnsfest.

Kom og vær med!

Så er det snart fastelavn og du/I inviteres hermed til fastelavnsfest i hallen på Thise Friskole

½

lørdag d. 6. februar kl. 10.00 - 13.00.

Entre: 30 kr. I prisen er inkluderet tøndeslagning og slikpose til børnene samt kaffe og the til de voksne.

Der er tøndeslagning for voksne også, det koster 20 kr. for deltagelse.

Det vil være muligt at købe pølser m/ brød, sodavand, juice, kakao og fastelavnsboller.

Både store og små opfordres til at komme udklædte.