Nr. 23 37. årgang. mandag den 15. februar 2016.

I denne uge er det vinterferie.

Vores skolefest er i år den 3. marts. Eleverne i 6.kl. skal arrangere festen, så de er allerede i fuld gang. Indbydelser til skolefesten blev delt ud fredags. Skolefesten er fra kl. 17.30 - 20.00 for eleverne i 0. - 4. kl. og fra 17.30 - 21.00 for elverne i 5. - 9. kl. Der kan købes billetter á 40 kr. i frugtpausen mandag og tirsdag efter vinterferien.

Fritteren.

Tilmeldte fritterbørn til pasning i vinterferien skal møde ind i børnehaven. Husk venligst at ringe til børnehaven, hvis de tilmeldte børn ikke kommer.

Fritterpersonalet oplever stor glæde hos de mange børn, der laver legeaftaler om eftermiddagen. Børnene nyder at komme på besøg hos hinanden, det er dog til stor forvirring for både børn og voksne, når fritterpersonalet ikke har fået besked om legeaftalerne. Vi må ikke udlevere børnene, hvis ikke vi har en aftale med forældrene. Derfor bruger vi megen unødvendig tid på at kontakte forældre og indhente deres tilladelse. Hjælp os og ikke mindst børnene ved at give besked eller send en SMS, når legeaftalerne aftales.