Januarbrev fra Børnehaven

Rigtig godt nytår til jer alle !

Vi er godt i gang med det nye år, og glæder os til alle de gode oplevelser vi må få sammen.

Husk:

Det korte forældremøde vedr. børnehavens 20 års fødselsdag onsdag den 16. januar fra kl. 19-20 J

Åben Hus lørdag den 26. januar, hvor vore indskolingsbørn (med forældre) skal i skole for første gang.

Mange tak til alle jer der passede vore børn i onsdags, og dermed gjorde det muligt for os at holde en pædagogisk dag. Vi kan mærke på børnene, at de synes det er en rigtig spændende, sjov og anderledes dag.

Vi havde også en rigtig god dag, hvor vi fik diskuteret og snakket om mange ting, som vi ellers ikke lige når i hverdagen. Desuden planlagde vi i grove træk 2013. Det vil blive lagt på vores kalender inde på hjemmesiden hurtigst muligt. Tjek jævnligt kalenderen for nye input og evt. ændringer.

Som nogen af jer nok har set på vores tavle er Mette sygemeldt, da hendes datter Sandie på 24 år desværre er alvorlig syg. Kirsten har fået Mettes arbejdstider og så har vi Anna som vikar.

Ane Margrethe, Kirsten og Ulla