Nr. 25 37. årgang. Fredag den 4. marts 2016.

I mandags afholdt vi fagdag på skolen. Eleverne i 0. – 2.kl. arbejdede med et forløb om følelser, hvor bl.a. så filmen ”Inderst inde”, som er en animeret film om en pige og de følelser, som huserer inde i hende.

Eleverne i 3.kl. gennemførte et lille forløb om trafiksikkerhed og det at færdes i trafikken som cyklist. I dagens anledning havde vi lånt en cykelbane, hvor eleverne kunne teste deres færdigheder.

Eleverne i 4.kl. og 5.kl. dykkede ned i computeren og det interaktive univers.

Eleverne i 6. klasse lavede mad til skolefesten i køkkenet i Thise Forsamlingshus.

Eleverne i 7. og 8. klasse startede et forløb op om "Harry Potter and the Philosopher's Stone".

Eleverne i 9.kl. arbejdede med fysik hele dagen. De fordybede, i grupper eller enkeltvis, sig i et teoretisk og praktisk forløb, som de præsenterede for hinanden.

I går afholdt eleverne i 6.kl. skolefest for skolens elever og ansatte. Temaet for festen var ”Computerspil”. Det var en forrygende fest med god mad og masser af underholdning.

Eleverne i 6.kl. overnattede på skolen efter festen

Skolens bestyrelse arrangerer arbejdsdag for skolens forældre lørdag den 16. april. Yderligere information kommer på et senere tidspunkt.

Onsdag den 20. april afholder skolen sin årlige generalforsamling. Sæt x i kalenderen.

På mandag begynder vi på en ny morgensamlingsperiode, hvor eleverne skal træne matematik fra morgenstunden.

Fritteren har sendt tilmeldingssedlen ud på mail om pasning mandag, tirsdag og onsdag i påskeferien.

Børnene vil blive passet i børnehaven, sidste dag for tilmelding er mandag den 7. marts.

Fra Forsamlingshuset:

- Sidste tilmelding til "Frikadellefesten": søndag d. 6. marts

- Og hvad er frikadellefesten? Fællesspisning og en grundig orientering om den planlagte storombygning af forsamlingshuset.
  Se plakaterne.