Nr. 27 37. årgang. Mandag den 21. marts 2016.

Torsdag efter påske vender Karin tilbage efter barsel. Det medfører, at der er lavet nye skoleskemaer fra uge 13 til sommerferien. Skemaerne kan ses på hjemmesiden. Karin vender tilbage som klasselærer i 6.kl. og 3.kl., mens Susanne fortsætter som klasselærer i 4.kl. og 5.kl.

3. klasse skal lige se godt efter i postmappen i ferien, hvor der er kommet et mystisk brev til dem.

Der er teater for de tilmeldte børn lørdag den 2. april kl. 16.00 i Skive Teater. Her skal vises forestillingen ”Vitello”. Billetter sendes med børnene hjem i ugen efter påskeferien.

Vi har gennemført en undervisningsmiljøundersøgelse på skolen sammen med eleverne. Resultatet kan ses på vores hjemmeside. Vi vil efterfølgende følge op på besvarelserne i vores teams.

Skolens bestyrelse arrangerer arbejdsdag for skolens forældre lørdag den 16. april. Yderligere information kommer på et senere tidspunkt.

Onsdag den 20. april afholder skolen sin årlige generalforsamling. Sæt x i kalenderen.

Ugen efter påskeferien

Der afholdes skole/hjem samtaler i 7.kl. og 8.kl. tirsdag den 29. marts og torsdag den 31. marts. Der er sendt indkaldelse hjem til forældrene.

Torsdag begynder vi på anden runde til skolesvømning, nu sender vi 1.kl., 3.kl. og 5.kl. af sted. Huks at meddele kontoret, hvis I vil sættes af bussen på vejen hjem eller børnene afhentes i Durup Svømmehal.

Tilmeldte fritterbørn møder ind i børnehaven, hvor personalet vil hygge om alle store som små.

Husk at give besked, hvis børnene får andre legeaftaler, gerne dagen før af hensyn til personale og aktiviteter. Det er vigtig de tilmeldte tider holdes.

God påskeferie til jer alle.