Nr. 29 37. årgang. Tirsdag den 12. april 2016.

Skolens bestyrelse arrangerer arbejdsdag for skolens forældre på lørdag. Der er sendt en skriftlig tilmeldingsseddel ud i starten af ugen, som man skal tilmelde/framelde sig på.

Onsdag den 20. april kl. 18.00 afholder skolen sin årlige generalforsamling. Alle forældre i børnehave, vuggestue og skole kan stille op til skolens bestyrelse og hver forældre har en stemme på generalforsamlingen.

Sæt x i kalenderen. Se dagsorden nedenfor.

Idrætsundervisningen og det store frikvarter er udenfor frem til sommerferien, derfor skal man huske udeidrætstøj/sko og overtøj

Fredag den 29. april afholder skolen en pædagogisk dag for skolens ansatte. Det medfører, at alle elever får fri fra skole kl. 12.05. Yderligere information kommer i næste uges fredagsbrev.

M88:

Søndag d. 17. april renser vi Thise og omegn: Affaldsindsamling fra kl. 09.00 – 12.00.

Vi starter med morgenkaffe i Glashuset kl. 09.00 deler ruter ud, samler til kl. 12.00, hvor vi afslutter på stranden ved Sdr. Thise med bål, pølser og standerhejsning.