Nr. 31 37. årgang. Fredag den 21. april 2016.

I lørdags afholdt bestyrelsen arbejdsdag på skolen, i børnehaven og i vuggestuen. Omkring 70 forældre og børn var mødt op for at give en hånd med. Det var en god dag med ”strålende” vejr, og vi fik lavet en masse, hvilket vi er meget taknemmelige for.

I går var der generalforsamling på skolen, hvor ca. 30 af skolens og børnehavens familier var repræsenteret. På generalforsamlingen var der beretninger fra formanden, skolelederen og vores tilsynsførende. Næstformanden fremlagde regnskabet, som viste et overskud.

Lajka H. Vester, Dorte Clausen og Henning Just træder ud ad bestyrelsen og erstattes af Janne Gravgaard, Matthew Adams og Inger Toft. Velkommen til de nyvalgte og en stor tak til Lajka, Dorte og Henning for mange års arbejde i bestyrelsen. Bestyrelsen mødes første gang i starten af maj, hvor den vil konstituere sig.

Referat af generalforsamlingen og beretninger kan læse fra starten af næste uge.

På næste fredag afholder skolen en pædagogisk dag for skolens ansatte. Det medfører, at alle elever får fri fra skole kl. 12.05. Derfor kører skolebussen tidligere hjem end normalt. Bussen kører Sundsøre til kl. 12.15 færgen og busserne vestover kører 12.30. Fritteren er åben til normal tid.

Fritteren fejrede fødselsdagsbørnene i onsdags med lækre og farverige lagkager lavet af børnene.

Til stor glæde for alle kunne vi servere sodavand ," overskud" fra arbejdsdagen.

Stor tak til alle for indsatsen på legepladsen, vores 48 Fritterbørn samt den kommende 0.kl. har stor fornøjelse af alle de små hyggesteder, vi har fået skabt med tiden.

Vi har mulighed for at få 15 -20 paller børnene kan bygge med, de skal hentes i Skive .Er der en der vil gøre det for os ? Kontakt Grete .

Husk der er ”Nina dans” onsdag 14.45 til ca. 15.30. Der er plads til flere, det var rigtig sjov første gang, kom og vær med.

Sæt Kryds i kalenderen den første uge i sommerferien, uge 26 tirsdag, onsdag og torsdag, der er SJOV, NATUR OG SPORT. Tilmelding kommer senere.

Vi får brug for hjælp  af forældre, bedsteforældre eller venner af huset. Vi hører gerne fra jer allerede nu af hensyn til planlægning og arrangementer.