Nr. 34 37. årgang. Fredag den 27. maj 2016

Hele ugen har skolen summet af driftige arbejderbier (eleverne i 7.kl. – 9.kl.), som forbereder premieren på årets musical ”Hvid dronning”. Historien er en filosofisk tragikomedie, som tager tilskuerne med på en spændende rejse.

Vi har igen i år valgt at slå premieren sammen med vores årlige grillaften, hvor alle skolens elever og forældre er inviterede.

Vi tænder op i grillen kl. 17.00, så I skal blot møde op med jeres madkurv og gode humør. Der vil være mulighed for at købe drikkevarer på skolen. Flere af klasserne opstiller sjove og forskellige forlystelser, som man kan prøve. Overskuddet fra forlystelserne går til klassekasserne, så husk rigeligt med småpenge. Elevrådet vil sælge øl og sodavand til arrangementet.

Musicalen spiller kl. 19.00 og kl. 20.00. Billetter kan købes før forestillingen eller reserveres ved at kontakte skolens kontor. Billetterne koster 50,00 kr. for voksne og 20,00 kr. for børn. Den første forestilling er næsten allerede udsolgt.

I dag har vi haft besøg af nogle af vores gamle elever, som nu går i 9.klasse på Breum Skole. De havde sidste skoledag og kom forbi os og kastede med karameller. Det var et glædeligt gensyn.

På torsdag tager eleverne fra 2.kl. og 3.kl. til 4S Genbrugspladsen i Kåstrup. Eleverne bruger formiddagen på at høre og genbrug og affaldssortering. Turen er en del at undervisningen i natur/ teknik.

Sommeren kommer i næste uge med varme og sol, derfor, vi vil gerne opfordre jer til at sende drikkedunke og solcreme med børnene i skole.

Årets tilmeldingsfolder til Sjov, Natur og Sport er sendt med eleverne hjem i dag. Vi glæder os til tre spændende dage. Seneste tilmelding er den 13. juni.