Nr. 36. 37. årgang. Tirsdag den 13. juni 2016.

I fredags var børnene fra 0.kl. – 2.kl. på tur til Aalborg Zoo. Børnene havde en forrygende tur.

I går havde skolevennerne i 6.kl. haft besøg af de kommende elever i 0.klasse. De var ved stranden i Sdr. Thise, hvor de hyggede sig med forskellige aktiviteter.

På mandag tager eleverne 0.,1. og 2.kl. til Brokholm Sø. De cykler fra skolen mandag morgen. Elverne i 0.kl. hentes igen mandag eftermiddag, mens eleverne i 1.kl. og 2.kl. overnatter på Brokholm til tirsdag. Vi ønsker dem en god tur. Samme tager dag eleverne i 3.kl. med Karin på cykeltur og eleverne i 7./8. tager til Djurs Sommerland.

Næste onsdag er der dimission for eleverne i 9.kl. Skolen byder på en lille middag og fejrer børnene sammen med deres forældre. Gæsterne er inviteret til kl. 17.30.

Næste fredag er det sidste skoledag. Eleverne skal møde kl. 08.00 og får fri kl. 12.00. Det er eleverne i 9.kl., som står for dagens program.

Sommerferien nærmer sig. Så vi vil gerne bede jer om at se, om I skulle have nogle skolebøger eller biblioteksbøger liggende, som skal afleveres.

Vi har tømt glemmekassen og lagt de glemte sager frem i Glashuset. Afhentes effekterne ikke inden vi går på sommerferie, sender vi dem til Rumænien.

Ønsker man at søge friplads for det kommende skoleår, skal man kontakte Inge på kontoret.

Eleverne har fået udleveret kontaktoplysningssedler, tilladelse til elevkørsel og brug af billeder. Kontaktoplysningssedlerne bedes kontrolleres og tilladelserne underskrives. Rubrikken med ”telefon hjem” vil være det telefonnummer, som vil blive trykt i skolefolderen.

Efter sommerferien starter skolen igen mandag den 8. august, hvor vi mødes ved flagstangen kl. 09.00.

Sjov,Natur og Sport husk tilmelding senest torsdag den 16. juni.

Programmet er på plads:

Tirsdag besøger vi Skaldyrscentret på Mors. Der skal vi udforske naturen / vandet.

Vi skal have vaders på, derfor vil vi gerne have børnenes skostørrelse.

Onsdag tager vi til Fiskergården på Himmerland på fisketur. Alle der har fiskestænger må gerne tage den med, evt. madding orm/powerbait

Torsdag besøger vi Sundsøre Rideskole.

Vi glæder os til nogle spændende dage, der er plads til flere både børn og hjælpere. Kan man hjælpe blot en enkelt dag er det også fint. Spørgsmål ring til Grete 3066 7267

Pasning i sommerferien.  Ferieplanerne er ved at være på plads for børn og personale. Vi er meget glade for de tilbagemeldinger, vi har fået, mange børn har fået ekstra fridag, hvilket betyder, at personalet kan få afviklet ferie og afspadsering. Har I flere ændringer, vil vi gerne have besked, så vi kan finpudse arbejdsplanen og planlægge arrangementer efter, hvor mange børn der kommer.