Nr. 38. 37. årgang. Fredag den 24. juni 2016.

I dag stod eleverne fra 9.kl. for dagens aktiviteter. De havde planlagt et stjerneløb med fem forskellige aktiviteter: rundbold, quiz, ”sæbehockey”, forhindringsbane i skoven og forhindringsbane løb i hallen med ”blindebriller”

Eleverne fra 9.kl. var alle udklædte til stor morskab for alle. Billeder fra sidste skoledag kan ses på skolens hjemmeside.

I onsdags var der dimission for vores 9. klasses elever. Skolen bød på en lille middag, hvorefter der var overrækkelse af afsluttende udtalelser. Det var en hyggelig aften, men også lidt vemodigt. Billeder fra dimissionen kan ses på vores hjemmeside.

Skoleåret et slut. Et skoleår, hvor lærere og elever har haft mange gode timer og oplevelser sammen. Et skoleår, hvor det faglige og det sociale har været i fokus. Vi glæder os allerede til næste skoleår, hvor vi på nuværende tidspunkt har indskrevet 102 elever.

Jeg vil gerne sige en stor tak til skolens ansatte, som alle har ydet en kæmpe indsats i år. Jeg ved, at I føler et specielt tilhørsforhold til jeres arbejdsplads og en stærk tilknytning til vores elever. En tilknytning der gør, at I altid yder jeres bedste, hvilket stedet, børnene og kollegaer nyder godt af.

En speciel stor tak til Rikke, som har været ansat, som vikar i stedet for Line. Hun har været en fantastisk person at lære og kende, samtidigt med hun har været en dygtig lærer. Vi ønsker hende held og lykke i fremtiden.

Line er fortsat sygemeldt, men vil efter sommerferien begynde i et par timer om ugen.

Tak til jer forældre og bestyrelsen for jeres samarbejde i det forgangne skoleår.

Til alle vores elever: På gensyn næste skoleår.

Endeligt vil vi gerne sige farvel til de elever, som forlader skolen for at søge nye udfordringer andre steder. Tak til dem og deres forældre for deres bidrag til skolen og vores hverdag. Held og lykke fremover.

Næste skoleår.

Næste skoleår starter mandag den 8. august kl. 09.00, hvor vi mødes ved flagstangen til en fælles velkomst.

Efter den fælles velkomst går eleverne i klasserne, hvor de modtager skolebøger og hilser på klassekammeraterne. Første skoledag slutter ca. kl. 11.30.

Elevernes skemaer for det kommende skoleår kan ses på skolens hjemmeside i løbet af næste uge.

Kontoret er åbent, Inge og jeg vil være til at træffe i løbet af den næste uge.