Nr. 4. 38. årgang. Tirsdag den 6/9 2016.

I fredags afholdt Skive Sclerose Forening et stort koncertarrangement ved Resenlund i Skive – Danmark Dejligst.
På koncertpladsen havde vi sammen med Fur, Rødding og Skive Friskole arrangeret et stort ”friskole tivoli” for børnene. Det blev en kæmpe oplevelse og vi hyggede os med de øvrige friskoler. Udover vores tivoli kom tryllekunstneren Trylle Thomas og optrådte for børnene. De ældste elever sluttede dagen af med en Pharphar koncert, hvor to af vores elever blev udvalgt til at være hans personlige dansere.

På torsdag arrangerer vi Sponsor dag for vores familier. Arrangementet starter kl. 16. 30 med udlevering af løbenumre. Klokken 17.00 begynder de første aktiviteter og kl. 18.30 slutter vi af med fællespisning, hvor godt 200 er tilmeldt. Bunken af sponsorkontrakter vokser konstant, men der er stadigvæk plads til flere.

I morgen onsdag tager eleverne i 5.kl. og 6.kl. til Skive, hvor de skal i biografen og se filmen ”Den usynlige dreng”. I morgen aften er der forældremøde i 1.kl.

På torsdag tager eleverne i 7.kl. – 9.kl. til Skive, hvor de skal i biografen og se filmen ”He named mee Malala”.