Nr. 5. 38. årgang. Fredag den 6/9 2016.

I går afviklede vi Sponsor dag for vores familier og ansatte. Hvilken aften! Alt gik op i en højere enhed over 80 deltagere, fantastiske præstationer, hygge, gourmet mad, solskin osv. Sidst med ikke mindst et samlet sponsorbeløb på næsten 22.000,00 kr.

En stor tak til ”Herre madlavningsholdet” og de forskellige bidragsydere. I har alle stor del i aftens succes.

På mandag tager 0.kl. – 2.kl. til Fur på fossiljagt. De tager af sted kl. 08.00 og er hjemme igen ca. 13.00. Eleverne skal huske praktisk tøj, en lille hammer, en smørekniv, drikkedunk og madpakke.

Tina har desværre valgt at opsige sin stilling som leder af Thise børnehus, hvilket vi alle er utroligt kede af. Vi respekterer hendes beslutning og ønsker hende held og lykke i fremtiden.

Tina har været en engageret leder ikke mindst i institutionens pædagogiske udvikling, samtidigt har hun har været en dygtig og omsorgsfuld pædagog.

Hun har gennem sit professionelle virke og omsorg for børnene og sine kollegaer gjort en forskel, som vi er dybt taknemmelige for.

Skolens ledelse og bestyrelse har sammen med Børnehusets resterende personale udarbejdet en plan for, hvordan Børnehuset kommer videre og får ansat en ny leder.

På tirsdag afholdes der bestyrelsesmøde.

Kom til arbejdsdag på skolen!!!

Lørdag, den 24. september 2016 kl. 9-16 afholder Skolen og Børnehuset arbejdsdag på skolen.

Vi har masser af forskellige arbejdsopgaver, man kan give sig i kast med.

Håndværker eller ej - Vi har brug for din hjælp!

Mød op til en sjov, hyggelig og aktiv dag med andre forældre.

Bestyrelsen