Nr. 19. 39. årgang. Fredag 6/1 2017.

I aftes afholdt skolen og børnehuset et stort arrangement, hvor den populære psykologiprofessor og forfatter til bøgerne ”Stå fast” ”og Ståsteder”, Svend Brinkmann kom og fortalte om sit syn på det meningsfulde liv. Vi havde en fantastisk aften. Det var tydeligt, at Svend er en meget passioneret mand, som er dybt optaget af de store filosofiske spørgsmål. Han underholdt os i over 2 ½ time, hvilket var en halv time længere end forventet. Vi er utrolig stolte over at kunne tiltrække en aktuel samfundsdebattør og så mange mennesker. Vi kunne have fyldt vores hal to gange, så stor har interessen været.

Fra mandag til torsdag i næste uge skal eleverne i 8.kl. og 9. kl. til skriftlige prøve-prøver.

Lørdag den 21/1 holder vi friskolens dag og indskrivning til det kommende skoleår. I den forbindelse udsender vi igen i år vores skoleavis. Skoleavisen er fyldt med gode artikler fra vuggestuen, børnehaven og friskolen. Avisen burde ligge i jeres postkasse den 11. januar.

Som sædvanlig har eleverne fri fra skole den efterfølgende mandag (23/1).

På mandag tømmer vi glemmekassen - den er fyldt til randen. Tøjet vil blive lagt op på et bord i Glashuset.