Nr. 23. 39. årgang. Fredag 27/1 2017.

I lørdags afholdt skolen og Børnehuset ”Åbent – hus” for alle interesserede. Det var en rigtig god oplevelse for alle, og mange af vores forældre og besøgende gav udtryk for, at de havde god dag sammen med børnene.

Dagen var helt speciel for de kommende børnehaveklassebørn, da de var i skole for første gang.

Vi forventer, at der starter 8 elever i den kommende børnehaveklasse.

For medarbejdere og bestyrelsesmedlemmer på skolen og i Børnehuset betyder vores ”Åbent-hus” rigtigt meget. Alle har arbejdet på, at dagen skulle blive en succes, så det var med stor tilfredshed, at arrangementet var så velbesøgt.

I torsdags var eleverne 3.kl. og 4.kl. i Skive, hvor de spiste morgenmad i Føtex og efterfølgende skøjtede på skøjtebanen. Det var en super god tur.

På mandag slutter undervisning kl. 12.00 for alle elever, da medarbejderne på skolen og i Børnehuset, skal deltage i et pædagogisk arrangement. Der vil blive indkaldt vikar i Børnehuset fra kl. 12.00.

Skolebussen kører til færgen og mod Fur kl. 12.15 og vestover kl. 12.45.

På tirsdag tager eleverne i 8.kl.og 9.kl. til KCL i Skive, her skal eleverne overvære en paneldebat i forbindelse med skolevalg 2017, som eleverne deltager i. På torsdag afvikles skolevalget over hele landet.

På onsdag tager eleverne i 7.kl med Skolen i Biografen, hvor de skal se forestillingen ”Min lille søster ”. Efter forestillingen spiser de pizza og fejrer deres flotte præstation, som de lokalevindere i ”Avisen i undervisningen”.

Når I afhenter og afleverer jeres børn på skole, vil vi beder jer om at bruge vores parkeringspladser og ikke holde foran indgangen. Vi oplever en tæt trafik på vores parkeringsplads, og støtter vi alle op om vores aftaler, mindsker vi det trafikale kaosJ.

Vi har konstateret lus og børneorm blandt vores elever. Vi opmærksom på om håret eller bagdelen klør lidt ekstraJ.

Bestyrelsen har fastlagt dato for den kommende arbejdsdag den 20. maj og vores årlige generalforsamling den 19. april. Sæt kryds i kalenderen.