Nr. 23. 39. årgang. Fredag 13/2 2017.

Onsdag den 1. februar havde Ole 25 års jubilæum som lærer på skolen. Det fejrede vi ved at modtage Ole med en flagalle med alle vores elever. Efterfølgende gik vi i glashuset, hvor Ole blev fejret med sang og flere høje hurraer. Et stort tillykke til Ole.

I torsdags afholdt eleverne i 5.kl.og 6.kl. skolefest for skolens elever og ansatte. Temaet for festen var ”Kendte personer/figurer”. Det var en forrygende fest med god mad og masser af underholdning. Billeder fra festen kan ses på skolens hjemmeside.

Eleverne i 5.kl. og 6.kl. overnattede på skolen efter festen

Vi har stadigvæk lus blandt vores elever. Vi opfordrer jer til at kæmme børnene i vinterferien, så vi kan mødes igen lusefrie.

Bestyrelsen har fastlagt dato for den kommende arbejdsdag den 20. maj og vores årlige generalforsamling den 19. april. Sæt kryds i kalenderen.

Ugen efter vinterferien.

Onsdag er der konfirmationsforberedelser i Breum sognegård fra 08.00 – 12.00.

Samme dag er der teater i Kulturcenter Limfjorden kl. 18.00 for de tilmeldte teaterbørn. Eva sender en mail ud om arrangementet.