Nr. 25. 39. årgang. Fredag 3. marts 2017.

I den forgange uge har elverne fra 8. kl. været på intro-kursus på ungdomsuddannelserne.

På tirsdag tager eleverne i 5.kl. og 6.kl. en tur på skøjtebanen i Skive. Eleverne skal møde ind som sædvanlig, og der er normal undervisning i de to første timer. Eleverne må gerne medbringe egne skøjter, men har man ingen, lejer vi skøjter derinde.

På onsdag er der konfirmationsforberedelser fra 08.00 – 12.00 i Breum Sognegård for konfirmanderne.

I de følgende uger er der ”stjernestund” i morgensamlingstiden dvs. at eleverne læser tirsdag til fredag. Vi holder almindelig morgensamling om mandagen.

Vi har investeret i en ny friskvandsfontæne, som skal stå på gangen. Man vil kunne drikke direkte af fontænen eller fylde sin drikkedunk. Vandet vil være friskt og dejligt koldt.

Bestyrelsen har fastlagt dato for den kommende arbejdsdag den 20. maj og vores årlige generalforsamling den 19. april. Sæt kryds i kalenderen.

Fritteren.

Vi minder lige om, at det er i dag, der er sidste frist for tilmelding for pasning i påskeferien samt sommerferien.

Vi har fået mange tilmeldinger, flere der skal fin pudses de næste uger, efterhånden som alle får styr på arbejdsplaner, ferie hos bedsteforældre samt aktiviteter børnene skal deltage i.

Vi opfordrer til, I kommer med de relevante behov efterhånden som der bliver styr på det.

Det er vigtigt for planlægningen af personalets ferie.