Nr. 34. 39. årgang. Søndag 14. maj 2017.

I morgen (mandag) tager eleverne fra 7.kl. – 9.kl. på lejrskole til Berlin. De skal være i Berlin indtil på fredag. I Berlin skal de bl.a. besøge Mount Mitte, Check-point Charlie, koncentrationslejren Sachenhausen og lave deres egen Ritter Sport mmm.

Samme dag er der hjemmebesøg i 1.kl. Eva og Grete besøger eleverne i 1.kl. i deres hjem.

På torsdag tager eleverne 5.kl. og 6.kl. til Øster Jølby Friskole for at se en musical sat op af skolens elever.

Morgenpasningen/morgen fitteren vil i den kommende uge være i børnehuset indtil kl. 07.30. Børnehusets personale sender børnene over på skolen, når der er mødt personale.

Husk! Der er arbejdsdag på skolen og i Børnehuset, næste lørdag, den 20. maj. Det har efterhånden været meldt ud længe, så vi håber på et stort fremmøde. Børnene synes altid, at det er en fantastisk dag, og som forældre oplever man også en tilfredsstillelse ved at bidrag aktivt til, at ens børn har nogle gode fysiske rammerJ.

Alle er velkomne forældre, børn, søskende, bedsteforældre m.m.

Sidste skoledag i dette skoleår er torsdag den 22. juni.

Næste skoleår starter mandag den 14. august kl.09.00

I onsdags blev de kommende børnehaveklassebørn budt velkomne af alle de nuværende fritterbørn. Det blev en dejlig dag for os alle. Det var en flok glade og friske børn, der var klar til leg både ude og inde. Vi glæder os til næste besøg.

Sjov, Natur og Sport folderne er sendt med hjem. Tilmelding skal ske til fritterpersonalet.

Er børnene tilmeldt fritteren i uge 26, er det alligevel nødvendig med tilmelding. På forhånd takJ