Nr. 35. 39. årgang. Fredag 2. juni 2017.

I onsdags tog vi afsked med Agna, som har valgt at gå på pension efter 16 ½ år som lærer. Vi hentede hende i hendes hjem og kørte hende på arbejde i en gammel Morris. Da hun ankom til skolen, blev hun mødt af en flagallè af glad børn, som alle overrakte hende en blomst. Efter en kort tale og underholdning fra børnene, havde Agna arrangeret en børnereception, hvor der var pizzasnegle, muffins, sodavand og is til børnene. Receptionen var en stor succes.

Vi vil gerne takke Agna for en god dag og for hendes mange år på skolen. Hun har altid været en dygtig og engageret medarbejder, som har favnet børnene med sin positive og anerkendende tilgang. Vi ønsker hende held og lykke. Vi kommer til at savne hende.

På tirsdag tager eleverne i 0.kl. – 2.kl. på sommertur til Haunstrup Dyrepark. Eva har sendt mail ud om turen.

På onsdag tager eleverne i 4. – 6.kl. på kanotur på Skals Å. Samtidigt begynder eleverne i 7.kl. – 9. kl. på forberedelserne til årets musical ”I anledningen af..”. Vi glæder os allerede.

I næste uge vil I få yderligere information om premiere og grillaften 15. juni.

I den seneste tid er der opstået en dille blandt børnene med fidget spinnere. Fidget spinnere er et afstresnings legetøj, som er udviklet til folk med ADHD. På skolen har vi mødt enkelte elever, som har haft dem med. De er blevet bedt om at pakke dem væk. Vi vil gerne bede jer om at tale med jeres børn om, at legetøj ikke hører til i skolen og forstyrrer dem selv og os andre. Det gælder i øvrigt alle former for legetøj.

På grund af Haunstrup turen, kanoturen og musicalen er der ændringer i vores buskøreplaner

Tirsdag den 6.

Morgen                               Alle elever afhentes som sædvanligt.

Eftermiddag                        Børn, som skal vestover, skal selv sørge for hjemtransport.

Onsdag den 7.

Morgen                               Alle elever afhentes som sædvanligt.

Torsdag den 8.

Morgen                               Børnene fra Fur hentes ved Branden kl. 07.30. De øvrige hentes som normalt.

Fredag den 9.

Eftermiddag                       Bussen kører normalt dog kl. 13.30

Sidste skoledag i dette skoleår er torsdag den 22. juni.

Næste skoleår starter mandag den 14. august kl.09.00