Nr. 37. 39. årgang. Tirsdag 27. juni 2017.

I fredags stod eleverne fra 8.kl. og 9.kl. for dagens aktiviteterne. De havde planlagt et stjerneløb for de andre elever. Deltagerne morede sig, og det var et godt og veltilrettelagt stjerneløb. De store elever havde i dagens anledning klædt sig ud i flotte, farverige og underholdende kostumer. De sluttede dagen af med at kaste karameller til stor glæde for alle os med en sød tand.

I mandags og tirsdags var 1. og 2.kl. på lejrtur til Brokholm Sø. De cykler fra skolen mandag morgen og kom hjem igen tirsdag. De havde en forrygende tur med besøg af naturvejlederen og eleverne fra 0.kl.

I onsdags var der dimission for vores 9. klasses elever. Vi startede med at dimittere de unge, hvor de fik overrakt de afsluttende udtalelser. Efter dimissionen hygge vi os med en gang tapas og efterfølgende kaffe.  Det var en hyggelig eftermiddag, - men også lidt vemodigt.

De dimitterende elever var Daniel, Michalina, Lotte og Silas.

Skoleåret et slut. Et skoleår, hvor lærere og elever har haft mange gode timer og oplevelser sammen. Et skoleår, hvor det faglige og det sociale har været i fokus. Det har været spændende, og vi ser frem til et nyt skoleår med nyt gåpåmod.

Jeg vil gerne sige en stor tak til skolens ansatte, som alle har ydet en kæmpe indsats i år. Jeg ved, at I føler et specielt tilhørsforhold til jeres arbejdsplads og en stærk tilknytning til vores elever.

En tilknytning der gør, at I altid yder jeres bedste, hvilket stedet, børnene og kollegaer nyder godt af.

Tak til jer forældre og bestyrelsen for jeres samarbejde i det forløbne skoleår.

Til alle vores elever på gensyn næste år.

Endeligt vil vi gerne sige farvel til de elever, som forlader skolen for at søge nye udfordringer andre steder. Tak til dem og deres forældre for deres bidrag til skolen og vores hverdag. Held og lykke fremover.

Næste skoleår.

Vi mødes igen til skoleåret 2017/18 mandag den 14. august. Vi mødes i hallen kl. 09.00 og byder hinanden velkommen til det nye skoleår. Vi forventer, at dagen slutter kl. 11.30 med forældrekaffe i hallen.

Det er stadigvæk muligt at søge friplads for næste skoleår. Man kan henvende sig på kontoret i denne uge eller den kommende.

Bestyrelsen har sendt et brev/mail ud om de nye retningslinjer i forbindelse med forældrerengøringen for næste skoleår. Har man ikke modtaget et brev eller en mail, skal man kontakte kontoret.