Nr. 6. Fredag den 22. september 2017

Vores kære kollega, Claus, har desværre været sygemeldt i den forgangne uge, efter han oplevede et kraftigt epilepsianfald forrige lørdag. Claus vil også være sygemeldt i den kommende uge, da han skal gennemgå nogle undersøgelser. Vi håber snart at se ham igen. Else Overgaard er indkaldt som vikar i næste uge.

I tirsdags starter vores klubtilbud for børnene i 5.kl. – 8.kl.  Der var et stort fremmøde af unge, og et hold forældre fik fordelt klubtjansen mellem dem. Mange tak for jeres hjælp, uden jer var det ikke muligt at stable et klubtilbud på benene.

På tirsdag er der forældresamtaler i 5.kl. Plan for samtalerne er sendt ud.

På onsdag tager eleverne i 7.kl. og 8.kl.til Roslev skole, hvor de skal til koncert med

Eskild Dohn med band, som med udgangspunkt i reformationens tekster og musik har komponeret helt nye rocknumre, som han spiller til koncerten. Der er en medrivende blanding af rockmusik for fuld udblæsning og foredrag, der byder på nedslag i reformationens musik og historie.

På fredag får eleverne i 8.kl. besøg af en trafikinformator, Dorthe Tanderup, som for mange år siden kørte galt i bil og som følge der af blev lam.

Skulle I ligge inde med noget legetøj, som jeres børn er vokset fra, aftager vi det gerne i Børnehuset eller fritteren. I sidste uge fik vi et ”nyt” dukkehus, som børnene blev meget glade for.