Nr. 11 Fredag den 10. november 2017

I mandags havde vi besøg af Claus, som har været sygemeldt pga. et par epileptiske anfald i løbet af efteråret. Han fortalte os, at man har konstateret en lille knude i hans hoved. Knuden er godartet, men skal fjernes ved en operation. Indtil Claus bliver opereret vil han være delvis sygemeldt. Han vil dog varetage fysik/kemi undervisningen i overbygningen. Claus` resterende timer vil blive dækket af Else Overgaard og resten af lærerne. Vi ønsker Claus held og lykke og glæder os snart til at se ham i fulde omdrejninger igen.

I hele næste uge skriver eleverne i 6./7.kl. og 8.kl. avis. De opretter deres egen avis med redaktion, fotografer og journalister. Vi glæder os til at læse avisen, når den kommer på gaden.

På mandag er der fagdag på skolen. Alle elever møder kl. 08.00 og har fri kl. 13.00. Temaet er spil.

Eleverne i 0.kl. – 5.kl. vil fordybe sig i mange forskellige faglige spil, mens eleverne i 6.,7. og 8.kl. kaster sig over arbejdet med deres avis. Busserne kører umiddelbart efter, at eleverne har fri.

Samme dag er der skole/hjem samtaler i 4.kl. Indkaldelse er sendt ud.

Vi har konstateret lus blandt vores elever. Brug weekenden til at få kæmmet dem, så vi mødes igen mandag lusefri😊

Når I kommer på skolen og henter jeres børn, vil vi gerne bede jer om at tage jeres sko af eller bruge de blå overtræk, som ligger i en kasse ved indgangen til skolen.