Nr. 23. 33. årgang. Fredag den 1/2 2013.

Vi har erfaret, at de klassebilleder, som skolefotografen tog er meget mørke. Derfor kan alle, som har købt et klassebillede, få byttet deres ”mørke” billeder til et nyt. I skal blot henvende jer på kontoret.

I onsdags var 2.kl. og 3.kl. i Skive, hvor de hentede nye frilæsnings bøger på biblioteket.

Søndag morgen kl. 04.00 tager eleverne i 7.kl. – 9.kl. på skitur til Gautefall i Norge. Vi ønsker dem en god tur. De kommer hjem igen natten til fredag i næste uge.

Årets skolefest skulle afholdes på næste torsdag, men pga. overbygningens skitur er den flyttet til den 21. marts. Det er igen i år eleverne i 6.kl., som står for planlægningen og afholdelsen af festen.

Vi holdt fødselsdagsfest i torsdags, og da skolebussen først kørte hjem kl.14.30 gav det mulighed for, at alle busbørnene kunne deltage – det var hyggeligt.

Efter svømning kommer der flere åbenskole børn ind og spiser i fritteren, da de deltager i forskellige sportsaktiviteter senere på dagen. De er altid velkomne.

Det milde vejr har givet mange våde flyverdragter. Vi forsøger, at hjælpe børnene med at få det i poser til hjemtransport, da vi desværre ikke har mulighed for at tørre tøjet.

Husk at tjekke kasserne, så vi har ekstra tøj.