Nr. 15 fredag den 8. december 2017

I mandags begyndte vi på vores elev julekalender til morgensamling. Det er en stor succes. Hver dag er der en juleudfordring til de store elever og en til de små. Eleverne synes, at det er superspændende og glæder sig til næste dags kalenderaktivitet.

I dag begyndte eleverne i 8.kl. på deres projektopgave. De har valgt det overordnede emne ”Verden omkring os”. Eleverne skal fremlægge deres produkt fredag formiddag.

På tirsdag tager eleverne i 0.kl. – 2.kl. på hyggetur til Skive. Tillader vejret det tager de på skøjtebanen, og skulle det regne tager de i stedet i Skive Badeland. De slutter dagen med en lille frokost i Føtex.

Samme aften er der julefrokost i klubben for 5.kl. – 8.kl.

På onsdag er der julefrokost og julehygge i fritteren. Husk, at tilmelde jeres børn, hvis de ønsker at deltage.

Samme dag er der julefrokost i elevrådet, hvor elevrådsformanden vil aflægge sin beretning.

Onsdag kl. 17.00 er der musikgudstjeneste i Thise Kirke, hvor minikonfirmander og kirkekor og Lucia-pigerne medvirker.

Efter gudstjenesten er der sandwich i kirken til alle fremmødte – tag gerne hele familien med. (Og det er meningen, at man skal spise sig mæt!).

På torsdag kommer sundhedsplejersken Vibeke på besøg i børnehaveklassen.

Samme dag går vores Luciapiger Luciaoptog på skolen og i børnehaven.

Skolen holder juleferie fra den 19. december, og vi begynder igen onsdag den 3.januar. I næste uges fredagsbrev kommer yderligere oplysninger om sidste skoledag den 19.