Nr. 22 mandag den 5. februar 2018.

I denne uge fortæller eleverne i 4.kl. og 5.kl. om Grønland. Fremlæggelserne er en del af deres arbejde med Grønlands emnet i danskundervisningen.

I morgen er der informationsmøde for elever og forældre i 7.kl. og 8.kl. om lejrskoleturen til Prag i foråret. Mødet starter kl.17.00 og slutter kl. 18.00.

På onsdag er der fagdag på skolen alle elever møder

På torsdag afholder eleverne i 6.kl. og 7.kl. dette års skolefest. I år er temaet 1980`erne, og alle inviterede opfordres til møde op klædt, som man var i 1980`erne. Festen starter kl. 17.00 og slutter kl. 20.00 for 0.kl.- 4.kl. og 21.00 for de ældre elever.

Fredag morgen møder alle elever kl. 09.00 til morgensamling. Det er muligt at møde før, hvis man det behov, skolen åbner 07.15 og før er der morgenpasning i børnehuset.

Til festen vil der være mulighed for at købe slik og sodavand, så husk en lille pung med små penge. Vi anbefaler, at man maksimalt sender 50,00 kr. med børnene.

På søndag er det fastelavnsfest i hallen se nedenfor.

Vi har konstateret lus blandt børnene i de mindste klasser, vi beder jer derfor kæmme jeres børn.

Kom og vær med!

Så er det snart fastelavn og du/I inviteres hermed til fastelavnsfest i hallen på Thise Friskole

Søndag d. 11. februar kl. 13.30 - 15.30.

Entre: 25 kr. I prisen er inkluderet tøndeslagning, slikpose og en fastelavnsbolle til børnene samt en fastelavnsbolle med kaffe og the til de voksne.

Det vil være muligt at købe sodavand, juice, kakao og en ekstra fastelavnsbolle.

Der er tøndeslagning for voksne også, det koster 20 kr. for deltagelse.

Både store og små opfordres til at komme udklædte.

Vi glæder os til at se jer.

Venlig hilsen Fastelavnsudvalget.

Tilmelding kan ske via ”Liv i Thise” eller til enten Bettina (40 60 04 46) eller Karin (24 42 42 60) – senest torsdag d. 8. februar.